systrarnaas

Alla inlägg under september 2010

Av systrarnaas - 29 september 2010 11:18

Tjaa fan!

har varit på ungdomsmotagningen med olivia, 

natta, lena & rebecka (stavning?)

fick en kondom hihih.

sen slapp jag redovisa min uppgift i skolan hah.

för hade inte enns börjat   haha.

aja har typ inget mer att skriva, har rast när som helst.

sen efter rasten har jag ap, och sista passet har jag idrott.

kommer inte vara med på idrotten för att jag inte har idrottskläder och 

skitont i magen.

har inget mer att skriva Hihihi.

hejdå



Ni som läser den här bloggen

adda mej på bdb ;D

aljh@bdb

xoxo annie

Av systrarnaas - 28 september 2010 13:45

jag är verkligen inge bra på att skriva i bloggen..  :p 
jag skriver då & då som ni märker, just nu är jag deprimerad, men försöker ta mej i kragen, resa på mej igen och gå vidare.. med det är ju inte så lätt .. men men ..
har gått igenom det här gånger flera gånger, allt har ju sitt slut, eller hur ?
Det plågar mej att inget kommer bli som förr, han var den första jag verkligen hade blivit kär i på riktigt, den som jag verkligen kunde dö för. men livet går vidare ..
aja nu ska jag inte göra er deprimerade, jag var inte i skolan för jag är ju deprimera som sagt. . klarade inte ta mej ur sängen ens, sov inget inatt.. låg & tänkte på allt .. just nu ligger jag i sängen, tänkte ladda ner musik t mobilen, har äntligen hittat min USB sladd :d Haappy ! :d
Juste. .. Jag hade tänkt o inte träffa nån på 2-3 veckor .. asså jag har gått vilsen, jag vet inte vart jag står i mitt liv, jag vet bara att allt håller på att gå åt helvete.
är med vänner istället för att plugga.. ligger långt efter .. och jag har 4 prov i veckan, 2 på torsdag & 2 på fredag , KAN INGENTING !   Jag måste börja sköta skolan om jag vill ha nån bra framtid.. :d  Jag vet inte vad jag ska göra idag , mormor & morfar har kommit hit från haparanda , kul ! :d  Vill fira jul hos dem , jag behöver verkligen komma ifrån allt ett tag o rensa mina tankar .. :d man kan säga att det är nystart på livet .. :d  Jag ska nog städa idag oxå , ganska stökigt i mitt rum ( som vanligt ) .. mycket jag måste förändras.. men men .. :d
Alla säger att jag redan har förändrats mycket.. men asså jag tycker inte att det är tillräckligt.. jag måste lägga ner min dåliga attityd , asså mycket måste förändras , alla säger att jag var bättre förr men jag försöker bli bättre än förr .. men men . . haha har inte så mycket & skriva, måste vara social när mormor & morfar är här såklart ^^  hejdå, puss !  
/ Sophie
    

Av systrarnaas - 28 september 2010 09:26

Hejhej

sitter i skolan, har ap, jobbar med svenska.

igår försökte jag lägga upp videoinlägg på min blogg, men hela

videon blev failad ;S.

aja har typ ingenting att säga,

hejdå ;)

xoxo.annie

Av systrarnaas - 28 september 2010 03:33

ooh.. dumpad av killen mår skit. 
gör så jävla ont, känns som en kniv rakt i hjärtat. och jag sa t honom att allt var lugnt och han tror att jag har gått vidare snabbt men jag sitter egentligen här med ett krossat hjärta. men jag får väl hålla huvudet högt som vanligt, kämpa emot tårarna o ångesten. jag skulle kunna göra allt för hans kärlek. fuck vad man mår dåligt, men vad kan man göra ?  Vill bara ha honom vid min sida men man kan ju inte alltid få som man vill. och jag vet inte vad som gick snett heller, vad jag gjorde för fel. men nått måste jag ha gjort. känner mej så jävla nere men det ända jag kan göra är att hålla huvudet högt & fortsätta le. medans det gör ont där inte och tårarna vill fram.

Av systrarnaas - 28 september 2010 03:30

Ny design , hade inget o göra så jag gjorde en ny design :d 
/ Sophie :d 

Av systrarnaas - 27 september 2010 13:44

Hejhej bloggen!

idag har jag varit i skolan, eller är fortfarande.

Svenska: först hade jag svenska, då jobbade jag med svenskauppgift och skrev en saga.

rast: på rasten satt jag vid facebook och spelade poker, sen pratade jag med johan på skype.

svenska: då fortsatte jag med de innan rasten.

lunchrast: då satt jag och spela poker, prata med frida och johan

engelska: jobbade med wings eller va de heter, översätte lite sen dog min data

rast: laddade datan och skrev i blogg.

sen har jag inte börjat än, har fortfarande rast ett litet tag till, har nt

mycket mer att skriva, men ni får ha det bra

alla ni som läser bloggen.

hejdå :D

xoxo annie

kolla vad jag kan göra på min mac ;D hihi hihi intressant ;D

Av systrarnaas - 26 september 2010 10:38

Hejhej vaknade för ett tag sen

har hunnit kolla på en film men kollade inte hela,

idag ska jag få gäster så jag måste

fixa mej snart tror jag drar ut med sophie och jessica senare 

har inte mycket mer att skriva har skola

imorn -.-

irriterande hatar skolan, vem gör inte?

menmen har inte mer att skriva 

hejdå :D

Av systrarnaas - 26 september 2010 02:15

           

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards